Czy wiesz, że ...? Nowa kampania marki Ciepło dla Krakowa

Większość mieszkańców Krakowa na co dzień zapomina o cieple sieciowym, traktując wygodę i bezpieczeństwo centralnego ogrzewania za absolutny standard. Jednak nie wszyscy korzystają z tak - wydawałoby się - oczywistego rozwiązania...

Większość mieszkańców Krakowa na co dzień zapomina o cieple sieciowym, traktując wygodę i bezpieczeństwo centralnego ogrzewania za absolutny standard. Jednak nie wszyscy korzystają z tak - wydawałoby się - oczywistego rozwiązania... Dlatego marka Ciepło dla Krakowa w najnowszej kampanii nie tylko przypomina krakowianom o popularności ciepła z sieci, ale także podkreśla komfort płynący z jego wykorzystania, zachęcając tym samym do wyboru tego źródła ogrzewania.

Czy wiesz, że 2/3 mieszkańców Krakowa korzysta z ciepła sieciowego, a już ponad 25 tys. piecyków gazowych zostało zamienionych na ciepłą wodę bez piecyka?” Proste informacje obrazujące, jak powszechne jest ciepło sieciowe będą osią kampanii, która wystartuje w czasie pierwszych jesiennych ochłodzeń na przełomie września i października. W kampanii zostaną wykorzystane kluczowe media lokalne i szeroki wachlarz form reklamowych, m.in oparta na logotypie marki Ciepła dla Krakowa animacja, obrazująca skalę wykorzystania ciepła sieciowego w Krakowie i doskonałe wyniki badania satysfakcji użytkowników podłączonych do sieci ciepłowniczej.

Łączny zasięg kampanii, biorąc pod uwagę skumulowaną aktywność mediową szacuje się na kilkadziesiąt milionów kontaktów, dzięki czemu dotrze ona do zdecydowanej większości krakowian.

Marka „Ciepło dla Krakowa” to doskonały przykład współpracy wytwórców i dystrybutora ciepła sieciowego w celu promocji tego najlepszego, moim zdaniem, źródła ogrzewania mieszkań i wody dla wciąż borykającego się z problemem jakości powietrza Krakowa – mówi prezes CEZ Skawina, Martin Hančar. - Ciepło sieciowe to nie tylko ekologiczne i bezpieczne, ale też komfortowe rozwiązanie dla wszystkich mieszkańców. Chcemy ten fakt przypominać osobom już korzystającym z naszych produktów, ale też zachęcić do przyłączenia tych, którzy wciąż jeszcze korzystają z mniej wygodnych sposobów na ciepło w domu.

Kampania rozpocznie się 10 września i potrwa do końca października.

Powrót

Ważne:
strona wykorzystuje pliki cookies.

Używamy informacji zapisanych w plikach cookies m.in. w celach statystycznych oraz w celu dopasowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkownika. W programie służącym do obsługi internetu możesz zmienić ustawienia dotyczące akceptowania plików cookies.

Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień dotyczących plików cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji, wraz ze wskazówkami dotyczącymi zmiany ustawień, można znaleźć w Polityce prywatności

Zamknij