Krakowianie pokochali ciepłą wodę
„Pokochaj ciepła wodę…bez piecyka”. Obraz kobiety piszącej te słowa na zaparowanym lustrze w łazience od pierwszego kwietnia towarzyszy mieszkańcom Krakowa. To kolejna odsłona kampanii programu "Ciepło dla Krakowa" o korzyściach wynikających z likwidacji piecykóww gazowych...
„Pokochaj ciepła wodę…bez piecyka”. Obraz kobiety piszącej te słowa na zaparowanym lustrze w łazience od pierwszego kwietnia towarzyszy mieszkańcom Krakowa.
To kolejna odsłona kampanii programu "Ciepło dla Krakowa" o korzyściach wynikających z likwidacji piecykóww gazowych... i zastąpienia ich instalacją centralnej ciepłej wody. Temat przewodni to komfort, jaki towarzyszy zmianie sposobu podgrzewania wody użytkowej.
W odróżnieniu od poprzednich odsłon kampanii kiedy pisaliśmy o niebezpieczeństwie używania piecyków gazowych, tym razem głos oddajemy jednej z mieszkanek Krakowa, która używa ciepłej wody bez piecyka i jest z tego faktu bardzo zadowolona.
Za likwidacją indywidualnego podgrzewacza wody przemawia m.in. bezpieczeństwo, koniec przeglądów kominowych, serwisów piecyka i przewodów. Kampania ma na celu budowanie wśród mieszkańców świadomości tego, że istnieją dużo bezpieczniejsze metody ogrzewania wody niż gazowe podgrzewacze. Program „Ciepło dla Krakowa” ma zachęcić mieszkańców do aktywnego włączenia się w proces decyzyjny w obrębie własnych wspólnot. Już kilkanaście spółdzielni mieszkaniowych, we wszystkich swoich zasobach mieszkaniowych kompleksowo montuje instalacje centralnego podgrzewania wody. Liczba lokali wyposażonych w ten system gwałtownie rośnie, sięgając obecnie w skali Krakowa liczby 25 000 mieszkań.
Kampania widoczna będzie najbardziej w ponad 200 pojazdach komunikacji miejskiej, na kilkudziesięciu przystankach i burtach autobusów MPK. Biorąc pod uwagę fakt, że codziennie w Krakowie z usług komunikacji miejskiej korzysta ogromna liczba pasażerów. Całkowity zasięg kampanii to prawie kilkadziesiąt milionów okazji do kontaktu z reklamami programu "Ciepło dla Krakowa". Atrakcyjność animacji wyświetlanych na monitorach wewnątrz pojazdów zwiększy ich rotacja w czasie kampanii. Planowana jest emisja 7 spotów, informujących o różnych aspektach korzystania z ciepłej wody bez piecyka. Konwencja całości jest oparta na znanym motywie prognozy pogody, podczas której prezenterka zapowiada kolejne odcinki podkreślające wygodę i bezpieczeństwo korzystania z ciepłej wody bez piecyka.
Dla tych osób, które zastanawiają się nad wymianą piecyków została stworzona docelowa strona internetowa: cieplawodabezpiecyka.pl, na której oprócz kompendium wiedzy można również zaprosić na spotkanie eksperta. Twórcy programu chcą, żeby każdy mieszkaniec mógł świadomie zdecydować o tym czy chce w swoim budynku i łazience bezpiecznego i wygodnego rozwiązania jakim jest woda podgrzewana ciepłem sieciowym. Zdecydowana większość użytkowników twierdzi, że to bardzo dobry wybór.