„Gorąca” kampania w tramwajach i autobusach krakowskiego MPK.
We wrześniu rusza w Krakowie kolejna odsłona kampanii edukacyjnej programu Ciepło dla Krakowa na temat korzyści wynikających z likwidacji piecyków gazowych i zastąpieniu ich instalacją ciepłej wody bez piecyka. Planowana długość kampanii, która będzie miała miejsce w ponad 200 pojazdach MPK to 3 miesiące. Biorąc pod uwagę fakt, że codziennie w Krakowie z usług komunikacji miejskiej korzysta ogromna liczba pasażerów szacowana na milion osoboprzejazdów, całkowity zasięg kampanii to prawie 100 milionów okazji do zapoznania się z reklamami programu Ciepło dla Krakowa.
W tym roku, żeby podnieść atrakcyjność animacji wyświetlanych na monitorach wewnątrz pojazdów, przygotowaliśmy aż 10 spotów, informujących o różnych aspektach korzystania z ciepłej wody bez piecyka. Spoty co tydzień będą się zmieniały i rotowały zgodnie z ustalonym harmonogramem układając się w cykl odcinków. Konwencja całości będzie oparta na znanym motywie prognozy pogody, podczas której prezenterka będzie zapowiadać kolejne odcinki podkreślające wygodę i bezpieczeństwo tego rozwiązania.
więcej informacji na www.cieplawodabezpiecyka.pl