Aktualności

Czy wiesz, że ...? Nowa kampania marki Ciepło dla Krakowa

Większość mieszkańców Krakowa na co dzień zapomina o cieple sieciowym, traktując wygodę i bezpieczeństwo centralnego ogrzewania za absolutny standard. Jednak nie wszyscy korzystają z tak - wydawałoby się - oczywistego rozwiązania. Dlatego marka Ciepło dla Krakowa w najnowszej kampanii nie tylko przypomina krakowianom o popularności ciepła z sieci, ale także podkreśla komfort płynący z jego wykorzystania, zachęcając tym samym do wyboru tego źródła ogrzewania.

Czy wiesz, że 2/3 mieszkańców Krakowa korzysta z ciepła sieciowego, a już ponad 25 tys. piecyków gazowych zostało zamienionych na ciepłą wodę bez piecyka?” Proste informacje obrazujące, jak powszechne jest ciepło sieciowe będą osią kampanii, która wystartuje w czasie pierwszych jesiennych ochłodzeń na przełomie września i października. W kampanii zostaną wykorzystane kluczowe media lokalne i szeroki wachlarz form reklamowych, m.in oparta na logotypie marki Ciepła dla Krakowa animacja, obrazująca skalę wykorzystania ciepła sieciowego w Krakowie i doskonałe wyniki badania satysfakcji użytkowników podłączonych do sieci ciepłowniczej.

Łączny zasięg kampanii, biorąc pod uwagę skumulowaną aktywność mediową szacuje się na kilkadziesiąt milionów kontaktów, dzięki czemu dotrze ona do zdecydowanej większości krakowian.

Marka „Ciepło dla Krakowa” to doskonały przykład współpracy wytwórców i dystrybutora ciepła sieciowego w celu promocji tego najlepszego, moim zdaniem, źródła ogrzewania mieszkań i wody dla wciąż borykającego się z problemem jakości powietrza Krakowa – mówi prezes CEZ Skawina, Martin Hančar. - Ciepło sieciowe to nie tylko ekologiczne i bezpieczne, ale też komfortowe rozwiązanie dla wszystkich mieszkańców. Chcemy ten fakt przypominać osobom już korzystającym z naszych produktów, ale też zachęcić do przyłączenia tych, którzy wciąż jeszcze korzystają z mniej wygodnych sposobów na ciepło w domu.

Kampania rozpocznie się 10 września i potrwa do końca października.

czytaj więcej

SM "Bieńczyce" podpisała umowę kompleksową w ramach programu "Ciepła woda użytkowa"

Zarządy Spółdzielni Mieszkaniowej „Bieńczyce”, MPEC Kraków oraz EDF Polska oddział nr 1 w Krakowie podpisały dziś kompleksową umowę o realizacji programu „Ciepła woda bez piecyka” w blokach spółdzielni, gdzie mieszka prawie 14 tysięcy osób. Dzięki temu planowana liczba krakowskich mieszkań, w których w najbliższych latach instalacja centralnej ciepłej wody zastąpi piecyki gazowe, przekroczyła liczbę 25 tysięcy.
„Ciepła woda  bez piecyka” – to program realizowany przez partnerów marki „Ciepło dla Krakowa” , czyli  unikalnej w skali kraju współpracy dwóch wytwórców ciepła: EDF Polska Oddział nr 1 i CEZ Skawina oraz dostawcy ciepła czyli Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej.
Podpisanie „jubileuszowej” umowy było okazją do zorganizowania na terenie SM „Bieńczyce”  pikniku oraz uruchomieniu plenerowej siłowni dla mieszkańców pod hasłem „Rozgrzejmy się razem”.

„Ciepła woda bez piecyka” , to jeden z najbardziej dynamicznie rozwijających się programów które służą poprawie bezpieczeństwa i podnoszeniu komfortu życia mieszkańców Krakowa. Jest on realizowany od 2004 roku, pod patronatem Prezydenta Miasta Krakowa, prof., Jacka Majchrowskiego, przez Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Krakowie, EDF Polska oddział nr 1 w Krakowie, oraz CEZ Skawina - czyli właścicieli marki „Ciepło dla Krakowa”. Pozwolił na zastąpienie dotychczas 25 000 piecyków gazowych w ponad 500 blokach mieszkalnych instalacją centralnej ciepłej wody.   
Z ciepłej wody podgrzewanej z miejskiej sieci korzystają już mieszkańcy 15 krakowskich spółdzielni mieszkaniowych, które podpisały umowy kompleksowe i sukcesywnie likwidują piecyki gazowe w swoich budynkach. Piecyki zostały zlikwidowane również w  dziesiątkach instytucji, szkołach, przedszkolach czy placówkach kultury.  W nowo budowanych obiektach, ciepło sieciowe do ogrzewania i podgrzewania wody jest już standardowo stosowanym rozwiązaniem.
Największą zaletą centralnej  ciepłej wody jest podgrzewanie jej poza mieszkaniem. Pozwala to na wyeliminowanie ryzyka zatrucia czadem. MPEC, EDF i CEZ Skawina w programie „Ciepła woda bez piecyka” dofinansowują realizacje projektów poprzez dostawę węzła cieplnego i współfinansowanie wykonania instalacji wewnętrznej. 

 

czytaj więcej

Krakowianie pokochali ciepłą wodę

„Pokochaj ciepła wodę…bez piecyka”. Obraz kobiety piszącej te słowa na zaparowanym lustrze w łazience od pierwszego kwietnia towarzyszy mieszkańcom Krakowa.
To kolejna odsłona kampanii programu "Ciepło dla Krakowa" o korzyściach wynikających
z likwidacji piecyk w gazowych i zastąpienia ich instalacją centralnej ciepłej wody. Temat przewodni to komfort, jaki towarzyszy zmianie sposobu podgrzewania wody użytkowej.
W odróżnieniu od poprzednich odsłon kampanii kiedy pisaliśmy o niebezpieczeństwie używania piecyków gazowych, tym razem głos oddajemy jednej z mieszkanek Krakowa, która używa ciepłej wody bez piecyka i jest z tego faktu bardzo zadowolona.

 

Za likwidacją indywidualnego podgrzewacza wody przemawia m.in. bezpieczeństwo, koniec przeglądów kominowych, serwisów piecyka i przewodów. Kampania ma na celu budowanie wśród mieszkańców świadomości tego, że istnieją dużo bezpieczniejsze metody ogrzewania wody niż gazowe podgrzewacze. Program „Ciepło dla Krakowa” ma zachęcić mieszkańców do aktywnego włączenia się w proces decyzyjny w obrębie własnych wspólnot. Już kilkanaście spółdzielni mieszkaniowych, we wszystkich swoich zasobach mieszkaniowych kompleksowo montuje instalacje centralnego podgrzewania wody. Liczba lokali wyposażonych w ten system gwałtownie rośnie, sięgając obecnie w skali Krakowa liczby 25 000 mieszkań.

 

Kampania widoczna będzie najbardziej w ponad 200 pojazdach komunikacji miejskiej, na kilkudziesięciu przystankach i burtach autobusów MPK. Biorąc pod uwagę fakt, że codziennie w Krakowie z usług komunikacji miejskiej korzysta ogromna liczba pasażerów. Całkowity zasięg kampanii to prawie kilkadziesiąt milionów okazji do kontaktu z reklamami programu "Ciepło dla Krakowa". Atrakcyjność animacji wyświetlanych na monitorach wewnątrz pojazdów zwiększy ich rotacja w czasie kampanii. Planowana jest emisja 7 spotów, informujących o różnych aspektach korzystania z ciepłej wody bez piecyka. Konwencja całości jest oparta na znanym motywie prognozy pogody, podczas której prezenterka zapowiada kolejne odcinki podkreślające wygodę i bezpieczeństwo korzystania z ciepłej wody bez piecyka.

 

Dla tych osób, które zastanawiają się nad wymianą piecyków została stworzona docelowa strona internetowa: cieplawodabezpiecyka.pl, na której oprócz kompendium wiedzy można również zaprosić na spotkanie eksperta. Twórcy programu chcą, żeby każdy mieszkaniec mógł świadomie zdecydować o tym czy chce w swoim budynku i łazience bezpiecznego i wygodnego rozwiązania jakim jest woda podgrzewana ciepłem sieciowym. Zdecydowana większość użytkowników twierdzi, że to bardzo dobry wybór.

czytaj więcej

W Kopenhadze prawie nie ma smogu. Jak Duńczycy tego dokonali?

- Mieliśmy duże problemy z zanieczyszczeniem powietrza. Ale to było 50 lat temu.  - mówi Hans Christian Christiansen z miejskiego biura rozwoju w Kopenhadze. Czytaj dalej...

czytaj więcej

Szukaj tylko kompletnych ofert! Nowa kampania Ciepła dla Krakowa

Od marca rusza nowa odsłona kampanii reklamowej programu Ciepło dla Krakowa skierowanej do osób zainteresowanych kupnem nowego mieszkania oraz poszukujących informacji o inwestycjach mieszkaniowych. Celem działań marketingowych będzie promowanie ciepła sieciowego szczególnie wśród grupy osób planujących zakup mieszkania na rynku pierwotnym.

czytaj więcej

Ważne:
strona wykorzystuje pliki cookies.

Używamy informacji zapisanych w plikach cookies m.in. w celach statystycznych oraz w celu dopasowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkownika. W programie służącym do obsługi internetu możesz zmienić ustawienia dotyczące akceptowania plików cookies.

Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień dotyczących plików cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji, wraz ze wskazówkami dotyczącymi zmiany ustawień, można znaleźć w Polityce prywatności

Zamknij