Wystartowała kampania promująca Ciepło dla Krakowa

Ciepło sieciowe to najwygodniejszy sposób ogrzewania mieszkania i wody. Choć z tego rozwiązania korzysta wielu mieszkańców Krakowa i okolic, nadal nie wszystkim jest ono znane. Jesienna odsłona kampanii reklamowej programu Ciepło dla Krakowa, ma to zmienić - podkreśla komfort korzystania z ciepła z miejskiej sieci oraz zachęca do wyboru tego źródła ogrzewania.

Spoty reklamowe promujące ciepło sieciowe oraz usługę „Ciepło przez cały rok” będzie można usłyszeć w Radiu Kraków, Rock Radio, radiu Pogoda oraz Złote Przeboje. Wsparciem dla tych działań jest kampania internetowa oraz promocja ciepła sieciowego w kluczowych lokalnych mediach. Kampania rozpoczęła się 17 września i potrwa do końca października.

Ciepło sieciowe istotnym kryterium wyboru mieszkania

„Czy wiesz, że w niemal wszystkich nowych osiedlach mieszkaniowych jest ciepło sieciowe? To standard w nowoczesnym budownictwie i większa wartość mieszkania” – przekonuje mieszkańców Krakowa reklamowy przekaz.

Według badania „Usługi komunalne w opiniach i budżetach mieszkańców Krakowa” zrealizowanego przez Biuro Badań Społecznych „Obserwator” dla Krakowskiego Holdingu Komunalnego, 94 proc. ankietowanych jest zadowolonych z wody podgrzewanej ciepłem sieciowym. Wnioski zachęcające do wyboru ciepła sieciowego płyną również z badania, jakie przeprowadził Instytut Analiz Monitor Rynku Nieruchomości w trakcie Krakowskiej Giełdy Domów i Mieszkań. Respondentów poproszono o wskazanie najważniejszych z ich punktu widzenia kryteriów wyboru mieszkania. Aż 83% pytanych osób stwierdziło, że jest to istotne kryterium. Co ciekawe, zdecydowanie mniej ważnymi cechami okazały się funkcjonalność osiedla i standard wykończenia.

Szacuje się, że przekaz płynący z kampanii mediowej dotrze do większości dorosłych mieszkańców Krakowa, szczególnie tych interesujących się nieruchomościami oraz sposobami ogrzewania pomieszczeń.

- Ciepło dla Krakowa to program, który powstał z inicjatywy spółek działających na rzecz rozwoju lokalnego rynku ciepła sieciowego. CEZ Skawina, MPEC S.A. oraz PGE wspólnie promują ciepło jako najprostszy, najbezpieczniejszy i najbardziej ekologiczny sposób ogrzewania pomieszczeń, mający dużą przewagę nad alternatywnymi źródłami ogrzewania. W przypadku nowych inwestycji ciepło jest atutem podnoszącym wartość nieruchomości. Dzięki korzystaniu z miejskiej sieci ciepłowniczej mieszkańcy Krakowa i okolic mogą mieć pewność, że wracając z domu do pracy, czy wstając rano zastaną w mieszkaniu stałą, ustaloną przez siebie temperaturę, bez konieczności używania kosztowych czy niebezpiecznych metod i urządzeń. Podjęte działania promocyjne przypomną mieszkańcom Krakowa, jak istotne jest ciepło sieciowe, a niezdecydowanym mieszkańcom przedstawią kluczowe korzyści – mówi Dariusz Łapiński, Manager ds. Rozwoju Rynku Ciepła w CEZ Skawina. 

Powrót

Ważne:
strona wykorzystuje pliki cookies.

Używamy informacji zapisanych w plikach cookies m.in. w celach statystycznych oraz w celu dopasowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkownika. W programie służącym do obsługi internetu możesz zmienić ustawienia dotyczące akceptowania plików cookies.

Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień dotyczących plików cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji, wraz ze wskazówkami dotyczącymi zmiany ustawień, można znaleźć w Polityce prywatności

Zamknij