Szukaj tylko kompletnych ofert! Nowa kampania Ciepła dla Krakowa
Od marca rusza nowa odsłona kampanii reklamowej programu Ciepło dla Krakowa skierowanej do osób zainteresowanych kupnem nowego mieszkania oraz poszukujących informacji o inwestycjach mieszkaniowych. Celem działań marketingowych będzie promowanie ciepła sieciowego szczególnie wśród grupy osób planujących zakup mieszkania na rynku pierwotnym.
Nowa kreacja ma zwrócić uwagę że decyzja o wyborze nowego lokum oprócz kryteriów takich jak cena, lokalizacja powinna również obejmować koszty jego eksploatacji a w tym rodzaju ogrzewania – jednego z najbardziej kosztownych elementów pozycji „media” w domowym budżecie. Dlatego przed ostatecznym wyborem warto zapytać dewelopera czy dane mieszkanie korzysta z miejskiej sieci ciepłowniczej jako najbardziej optymalnego sposobu ogrzewania mieszkania i wody.
Ciepło dla Krakowa jest pokazane jako jeden z czterech najważniejszych puzzli decydujących o kompletnym, bezpiecznym i wygodnym wyborze mieszkania. To standard z którego nie warto rezygnować. Koncept graficzny jest logicznym rozwinięciem dotychczasowej kreacji „ Sprawdź czy Twoje nowe mieszkanie będzie podpięte do miejskiej sieci ciepłowniczej?”. Kontynuuje komunikację budującą świadomość źródła ciepła wśród osób nie zainteresowanym przy zakupie mieszkania innymi kryteriami niż cena i lokalizacja.
Działania marketingowe w 2017 roku skupią się na prasie branżowej i wortalach poświęconych nieruchomościom na rynku pierwotnym.