ZAPRASZAMY DO MOBILNEGO PUNKTU OBSŁUGI KLIENTA
Szanowni Państwo,
Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia Mobilnego Punktu Obsługi Klienta (MPOK), w którym będzie można uzyskać informacje na temat wymiany paleniska węglowego na ogrzewanie ekologiczne z miejskiej sieci.
W MPOK będzie można dowiedzieć się m.in.:
- jak przyłączyć budynek do miejskiej sieci cieplnej,
- gdzie i w jaki sposób uzyskać dofinansowanie,
- jak prawidłowo wypełnić wymagane dokumenty.
Nasza akcja ma już swoją tradycję!
Pierwszy MPOK stanął pod Pocztą Główną (w okolicy ul. Siennej i Westerplatte), drugi na rogu ulic Bosackiej i Topolowej, trzeci przy Nowym Kleparzu, czwarty przy ulicy Retoryka, piąty u zbiegu ulic Tarłowskiej i Zwierzynieckiej, szósty w okolicy skrzyżowania ulic: Łobzowskiej i Siemiradzkiego, siódmy na Grzegórzkach, ósmy w Rynku Podgórskim, dziewiąty przy ul. Stradomskiej. Każdorazowo, MPOK cieszył się dużym zainteresowaniem mieszkańców Krakowa. Lokalizacje nie były przypadkowe - namioty ustawiono w tych rejonach Krakowa, w których nadal czynne są piece węglowe, a równocześnie znajdujących się blisko istniejących sieci rozdzielczych MPEC. Podłączenie budynków do miejskiej sieci w takich obszarach nie wymaga czasochłonnej i kosztownej rozbudowy rurociągów.