ZAPRASZAMY DO MOBILNEGO PUNKTU OBSŁUGI KLIENTA

Szanowni Państwo,


Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia  Mobilnego Punktu Obsługi Klienta (MPOK), w którym będzie można uzyskać informacje na temat wymiany paleniska węglowego na ogrzewanie ekologiczne z miejskiej sieci.

 

W MPOK będzie można dowiedzieć się m.in.:

  •     jak przyłączyć budynek do miejskiej sieci cieplnej,
  •     gdzie i w jaki sposób uzyskać dofinansowanie,
  •     jak prawidłowo wypełnić wymagane dokumenty.

Nasza akcja ma już swoją tradycję!

Pierwszy MPOK stanął pod Pocztą Główną (w okolicy ul. Siennej i Westerplatte), drugi na rogu ulic Bosackiej i Topolowej, trzeci przy Nowym Kleparzu, czwarty przy ulicy Retoryka, piąty u zbiegu ulic Tarłowskiej i Zwierzynieckiej, szósty w okolicy skrzyżowania ulic: Łobzowskiej i Siemiradzkiego, siódmy na Grzegórzkach, ósmy w Rynku Podgórskim, dziewiąty przy ul. Stradomskiej. Każdorazowo, MPOK cieszył się dużym zainteresowaniem mieszkańców Krakowa. Lokalizacje nie były przypadkowe - namioty ustawiono w tych rejonach Krakowa, w których nadal czynne są piece węglowe, a równocześnie znajdujących się blisko istniejących sieci rozdzielczych MPEC. Podłączenie budynków do miejskiej sieci w takich obszarach nie wymaga czasochłonnej i kosztownej rozbudowy rurociągów.

 

Powrót

Ważne:
strona wykorzystuje pliki cookies.

Używamy informacji zapisanych w plikach cookies m.in. w celach statystycznych oraz w celu dopasowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkownika. W programie służącym do obsługi internetu możesz zmienić ustawienia dotyczące akceptowania plików cookies.

Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień dotyczących plików cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji, wraz ze wskazówkami dotyczącymi zmiany ustawień, można znaleźć w Polityce prywatności

Zamknij